środa, 25 maja 2011

Przesadziłam!

Wpadłam w nałóg błyszczykowo pomadkowy, wiedziałam że mam ich za dużo, ale dopiero teraz zobaczyłam, że naprawdę przesadziłam.
Od dzisiaj nie kupuję pomadek, ani błyszczyków, aż nie zużyję przynajmniej połowy z tego co mam. Pewnie i tak nie zużyję tego przed końcem przydatności do użycia....

 1. Safari Trendy! Colour! brak numerka, cena: 6zł
2. Playboy, kolor: In the Mood, cena: 12zł
3. Maybelline, colorsensational, nr 560 red love, cena: 21zł
4. Maybelline, colorsensational, nr 105 cashmere rose, cena: 21zł
5. Playboy, kolor: Not in the mood, cena 12zł
6. Avon, Cynthia Rowley, kolor: Rose petals cena: ok 17zł
7. Bourjois, La Creme, nr 03 Rose Doux, cena: ok.4zł
8. Lancome, Juicy Wear, cena: ok.40zł
9. Avon, Ella Balerina, karmelowy błyszczyk, cena: ok. 7zł
10. Essence, Sun Club, nr 07, cena: ok. 8zł
11. Sephora, Nectar Shine, kolor: papaya shine, cena: 39zł
12. Dermacol, Softlips, cena: 8zł (w czechach)

13. Vipera, błyszczyk do ust koenzym Q10, różowy bez numerka, gratis do zakupów
14. Vipera, błyszczyk do ust koenzym Q10, brązowy bez numerka, gratis do zakupów
15. Lancome, Juicy Tubes, 7ml, kolor Carotte, 20zł na Allegro
16. Avon, Glazewear Sparkle, kolor Rave, cena: 17zł
17. Sephora, kontórówka Nano levres lips, nr 02, cena: 4zł na wyprzedaży
18. Sephora, kontórówka Nano levres lips, nr 18, cena: 4zł na wyprzedaży
19. Vipera, Just Lips, nr 5, cena: 10zł
20. Rimmel, Moisture Renew, kolor 500 Diva Red, cena: za darmo - tester
21. Rimmel, kolor: 100 Dreamy, cena: za darmo - tester
22. Astor, Soft Sensation, nr 212, cena: za darmo - tester
23. Astor, Soft Sensation, nr starty, cena: za darmo - tester
24. Sally Hansen, mini błyszczyk bez numerka, cena: 2zł
25. Playboy, Calendar Girl, nr 63 Miss June, cena: 20zł
26. Astor, Double Excellence, nr 008, cena: za darmo - tester
27. Astor, Soft Sensation, nr 200, cena: za darmo - tester
28. Miss Sporty, Party Girl 010, cena: 8zł
29. Clinique, nr 24 nearly violet, pochodzi z zestawu miniatur, cena: 20zł na Allegro
30. Inglot , nr 305, cena: chyba 15zł
31. Avon, pomadka powiększająca, kolor: frozen rose, cena :20zł
32. Avon, pomadka z musem, kolor Champagne, cena 20zł
33. Avon, pomadka nawilżająca, kolor Nude Perfection, cena: 20zł
34. Avon, pomadka z koronkowej edycji, kolor Frozen Rose, cena: 20zł
35. Avon, pomadka Cynthia Rowley, kolor: Rose Petals, cena: 20zł
36. Avon, pomadka Cynthia Rowley, kolor: Rose Petals, cena: 20zł (mam 2 sztuki)
37.Vipera, Cream Color, nr 30, cena: 10zł
38. Astor Shine Deluxe, nr 022 Caribbean, cena: 25zł
39. Avon, pomadka, błyszczyk, kontórówka 3 w 1, kolor frozen rose, cena: 25zł
40 Mac, błyszczyk Dazzleglass, kolor Crimson, nie wiem czy oryginał, może ktoś mi powie? Dostałam w prezencie.
41. Calvin Klein, Dangerous, nr 6, miniaturka z Allegro, cena: 5zł
42. Sorbet Lip gloss Cinnamon, cena: 7zł
43.  Sorbet Lip gloss Vanilla, cena: 7zł
44. Sorbet Lip gloss Coconut, cena: 7zł
45. Ziaja, Blubel na różowo, cena: 6zł
46. Ziaja, Blubel, na pomarańczow, cena: 6zł
47. Tisane, balsam do ust, cena 8zł
48. Inglot, pomadka pięlęgnacyjna 02, cena: 9zł
49. Tisane, pomadka ochronna, 12zł
50. Tisane, pomadka ochronna, 12zł, nowa w zapasie
51. Laura Conti, Extra Care, 2 sztuki za 5zł
52. Carmex wiśniowy, 10zł
53 Oriflame, miodek-smrodek :D za 10zł
54. Pomadka podróbka Mac, która kupiłam na Alegro, od użytkownika edziulka69 którą serdecznie pozdawiam, kij ci w oko gnido.


Jak chcecie wiedzieć więcej o którejś z pomadek to pytajcie :)

6 komentarzy:

  1. rzeczywiście trochę tego jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ile tego jest!:D pokaźna kolekcja;D ja się staram wyleczyć z tego nałogu i nawet nieźle jest...:P

    OdpowiedzUsuń
  3. przegięłaś pałę ^^
    jaaaaaaacie ile tego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. też kiedyś bez opamiętania kupowałam ogromne ilości błyszczyków i pomadek, ale na szczęście wyleczyłam się z tego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oh my god :) a myslałam, że ja przesadzam... Ty pojechałaś po calaku :)

    OdpowiedzUsuń