poniedziałek, 18 kwietnia 2011

KALKULATOR KODÓW

Przed chwilą znalazłam w sieci świetny kalkulator kodów, pierwszy raz spotkałam się z takim kalkulatorem i chcę się nim z Wami podzielić.
KALKULATOR KODÓW KRESKOWYCH
Do kalkulatora wpisujemy kod kreskowy z opakowania, klikamy "szukaj" i pojawia się informacja o  firmie która produkuje dany produkt.

Kalkulator sprawdza się jeśli kupujemy np. produkty typu "wyprodukowano dla Biedronka", "wyprodukowano dla Lidl" itd. Kosmetyki z Biedronki są coraz bardziej popularne na blogach oraz w filmikach dziewczyn z YT, kosmetyki są świetnej jakości a ich ceny są bardzo niskie, tylko jaka firma je produkuje?

Spradziłam:
Peeling Drobnoziarnisty - produkuje go firma Dax Cosmetics, tak jak wcześniej przypuszczałam. Jest to dokładnie ten sam produkt który w popularnych drogeriach możemy kupić w formie saszetki. Saszetek nikt nie lubi, nie można ich ponownie zamknąć, produkt trzeba szybko zużyć, bo inaczej wysycha i traci właściwości. Peeling kosztuje 6zł.

Sól o zapachu mleka i miodu:
Produkuje go firma SERPOL cosmetics, producent kosmetów Pati, Eva i innych tańszych kosmetyków. Podaję link do strony http://serpol-cosmetics.pl
Producent może mało ciekawy, ale sól jest świetna, pachnie nieziemsko.
Cena 4zł


Oczywiście sprawdziłam też najpopularniejszy biedronkowy produkt-żel micelarny, produkuje go oczywiście Tołpa :) cena 4zł za 150ml :)


Biedronka poleca się do pielęgnacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz